مرکز مشاوره روانشناسی

موانع رشد را از بین ببرید!

گروه مشاورین در هدوی برای کمک به بزرگسالان، نوجوانان، کودکان، زوج ها و خانواده هایی که نیاز به مشاوره و روانشناسی بالینی دارند، اختصاص یافته است.
ما درمان فردی، گروهی و خانوادگی را در محیطی آرام بخش و شفابخش متناسب با نیازهای فردی ارائه می دهیم. ما رویکرد کل نگر و مثبت را با تمرکز بر نقاط قوت و ظرفیت های درونی انسان برای بهبود رفاه روانی و تسهیل رشد شخصی تمرین می کنیم. 

ما با افراد از هر طبقه‌ای کار می‌کنیم: بزرگسالان، زوج‌ها، نوجوانان، کودکان و خانواده‌ها در مواجهه با چالش‌های مختلفی مانند افسردگی، اضطراب، آسیب‌های روحی، مسائل هویتی، عزت نفس، انتقال زندگی (طلاق، مهاجرت یا بیماری)، تنظیم خانواده، روابط خانوادگی و فرزندپروری.

مشاوره کودك و نوجوان

مشاوره کودك و نوجوان یکی از مهم ترین انواع مشاوره است که تأثیر مثبت قابل توجهی بردوران کودکی و بزرگسالی دارد. این نوع مشاوره بر پایه روانشناسی کودك است.

مشاوره تحصیلی

مشـاوره تحصـیلی یا Consulting Education، یک فرآیند تخصـصـی و علمی اسـت که توسـط کسـانی انجام می شـود که رشـته راهنمایی و مشـاوره را گذرانده باشـند.

مشاوره سازمانی و شغلی

در سازمان ها انواع خدمات مشاوره سازمانی با عناوین و کارکردهای مختلف به کار می رود. انتخاب مناسب ترین افراد براي محیط کار ارزیابی رفتارها و ویژگی ها و توانمندي هاي کارکنان و …

ما در هدوی با مشاوران خود محیطی دلسوز، فراگیر و ایمن را فراهم می کنیم.

مشاوره خانواده

مشــاوره خانواده و یا خانواده درمانی، رویکردی اســت که به ایجاد و بهبود روابط خانوادگی کارآمد و ســالم کمک می کند. هدف از این  رویکرد درمانی، تشـخیص مسـائل و…. می باشد.

مشاوره پیش از ازدواج

خوشبختی محصول جانبی یک زندگی خوب است. یک رابطه خوب، در جهان شما تغییر مثبت ایجاد می کند. وقتی تمام زندگی خود را به طرف مقابلتان بسـپارید، …

روان درمانی و مشاوره برای فارسی زبانان سراسر دنیا

گروه روانشناسی هدوی یک گروه تخصصی شامل گروهی از روانشناسان و روان پزشکان، کاردرمانگر، گفتار درمانگر می باشد که تمامی این درمانگران در زمینه کاری خود متخصص بوده و تحت آموزش و نظارت علمی طولانی مدت قرار گرفته اند. این گروه یکی از بخش های مجموعه پژوهشی، آموزشی و رشد هدوی می باشد، که خدمات خود در را در حوزه های کودک، نوجوان و بزرگسال به فارسی زبانان در داخل و خارج از کشور ارایه می دهد.  

Psychotherapy and psychologically for Persian speakers around the world

Headway Psychology Department is a specialized group that includes a group of psychologists and psychiatrists, occupational therapists, and speech therapists, all of whom are experts in their field of work and have undergone long-term scientific training and supervision.

This group is one of the departments of Hadavi’s research, education and development group, which provides its services in the fields of children, teenagers and adults to Persian speakers inside and outside the country.

روان سنجی کمک می کند که احساس، ادراك، یادگیري، حافظه، هوش و شخصیت افراد از طریق آزمون هایی که اعتبار و روایی بالایی دارند، قابل ارزیابی باشد. بسیاري از افراد بعد از انجام این تست های ارزیابی به دنبال حل نقاط ضعف خود و تقویت نقاط قوت خود میروند.

صلاحیت و شایستگی شخصیت شناسی

همیشه وجود بیماري یا اختلال در مغز به دلیل مشکل ساختاری در آن نیست و گاهی این عملکرد سلول های عصبی است که دچار مشکل شده و فعالیت روزمره فرد را مختل می نماید. امروزه دیگر مراجعه به یک کلینیک روانپزشکی به عنوان یک عیب یا نقطه ضعف تلقی نمی شود و این بینش که هر فردی ممکن است در مقطع ای از زندگی خود نیازمند کمک و یا درمان توسط متخصصین اعصاب و روان باشد به تدریج شکل گرفته و جا افتاده است. هدف از اقدامات درمانی در این حوزه، تغییر در رفتار فرد، بهبود عملکرد فرد در جامعه و ایجاد سازگاری با محیط و اطرافیان است.

روان پزشکان در واقع پزشکانی هستند که در زمینه اعصاب و روان آموزش تخصصی دیده اند. آن ها با اخذ شرح حال، انجام معاینه، آزمایش ها و تصویربرداري ها به بررسی علت بروز مشکل روانپزشکی در بیمار می پردازند و قسمت عمده اقدامات درمانی ایشان، دارو درمانی است؛ اما گاهی از روش های روان درمانی و شوک الکتریکی هم استفاده می نمایند. معمولا مدت جلسات ویزیت روان پزشکان کوتاه و فواصل آنها زیاد است.

ثبت درخواست مشاوره