یک متخصص اوایل کودکی چه می کند؟

یک طیف گسترده

هر فردی که با نوزاد یا کودک نوپایی در تماس است این فرصت را دارد که بر زندگی خود تأثیر بگذارد.

متخصصان دوران کودکی نقش های مختلفی را در زندگی نوزادان ایفا کنند.

این که آیا کودک روزانه متخصص را می بیند یا فقط از تحقیقاتی که در حال تکمیل است سود می برد، کاری که متخصصان دوران کودکی انجام می دهند مهم است در اینجا یک عکس فوری از چگونگی کمک متخصصان مختلف دوران کودکی به آینده بهتر برای کودکان آورده شده است.

متخصص و متخصص اطفال قدم های سالم در حال صحبت با مادری که کودک نوپایش را در آغوش گرفته است

پرستاران و پزشکان اطفال

مطب پزشک که اغلب با یک متخصص آموزش دیده در اوایل دوران کودکی تماس برقرار می کند، با متخصصان پزشکی آگاه و دلسوز کار می کند که می توانند به خانواده ها با سؤالات مختلف در مورد رشد کودک کمک کنند.

متخصصان مداخله اولیه

این گروه خاص از متخصصان دوران کودکی برای تقویت نیازهای چند رشته ای کودکان 3 ساله و کمتر آموزش دیده اند. متخصصان رشد، درمانگرهای فیزیکی، شغلی و گفتار درمانی، همچنین متخصصان تغذیه و متخصصان بینایی و شنوایی، همگی بخشی از تیم هایی هستند که برای کمک به رشد نوزادان با تاخیر رشد ایجاد شده اند.

مددکاران اجتماعی، روانپزشکان و روانشناسان

این گروه از متخصصان بسیار آموزش دیده دارای مجموعه مهارت های خاصی هستند که بر تشخیص و درمان اختلالات سلامت روان تمرکز دارد. پزشکان اطفال، پرستاران یا متخصصان مداخله اولیه، زمانی که کودک نیاز به حمایت بیشتری دارد، خانواده ها را به متخصصان سلامت روان ارجاع می دهند.

مربیان بزرگسال، مربیان، مربیان والدین و مدیران حمایت از خانواده، و مربیان

فرزندپروری یک مهارت است و مانند هر چیز دیگری که انسان یاد می گیرد، همیشه جایی برای رشد وجود دارد. اینجاست که مربیان بزرگسال، مربیان و مربیان وارد می‌شوند. با آموزش مهارت‌های فرزندپروری و روش‌های مداخله سالم برای رفتارهای منفی، آنها به تربیت نسل جدیدی از والدین کمک می‌کنند که بچه‌ها را بسازند.

مدیران و مربیان مراکز مراقبت از کودکان

مدیران مراکز مراقبت از کودکان و مربیان مراقبت از کودکان بخش مهمی از سیستم تربیت و آموزش نوزادان آمریکا هستند. مدیران و مربیان کارکنان را راهنمایی می کنند و اطمینان حاصل می کنند که نوزادان و کودکان نوپا از حمایت مورد نیاز خود برخوردار می شوند. این رهبران مسئول این هستند که مطمئن شوند مدرسه یا مرکز آنها از آخرین شیوه‌های مبتنی بر شواهد استفاده می‌کند، استانداردهای آموزشی و ایمنی محلی و ملی را رعایت می‌کند و برای دانش‌آموزان خود مکانی برای پیشرفت فراهم می‌کند.

آموزش عالی، پژوهشگران و ارزیابان

صحبت های زیادی در مورد برنامه های “مبتنی بر شواهد” وجود دارد. این بدان معناست که گروهی از افراد برای یافتن بهترین نتایج آماری برای هر سناریویی به این موضوع پرداخته‌اند. متخصصان دوران کودکی در آموزش عالی، تحقیق، یا ارزیابی و جمع آوری داده ها برای کارهایی که برای بهبود زندگی نوزادان و کودکان نوپا انجام می شود، ارزشمند هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید